lunes, 27 de octubre de 2008

Estamos de volta


Hola! Qué tal estades? Eu teño un gripazo que non podo comigo pero así e todo hai vai o meu resumo da viaxe:

  • A viaxe de ida fíxoseme curta e a de volta eterna.
  • Durmir no seminario estivo ben.
  • A viaxe cara Oviedo moi curta coa sesión de peluquería.
  • A comida no Terra-astur moi ben, o sitio moi chulo.
  • Chegamos a Benia e comezan as notas negativas: non collíamos no escenario e tivemos que suprimir parellas; a moqueta do escenario freaba os pés; Trasmonte saiu de pena e eu trabuqueime na cruzada; Pichi púxose fatal e tiveron que levalo a urxencias; a cea que nos deron non foi moi boa e o aloxamento peor.
  • Para chegar ó albergue dous coches tiñan que cortar a carretera para que puidera pasar o autobús, o albergue (se se lle pode chamar así) tiña os baños fóra , pero era todo un remanso de paz e tranqilidade só se escoitaban as chocas das vacas pola noite. Bueno o ideal para durmir se non fora polos que non se durmiron ata a unha, os que chegaron ás dúas e os que espertaron ás sete. Resumindo que non durmimos nada.
  • Algún foron de festa ó albergue dos vascos pero creo que eran un pouco bordes. Iso que vo-lo conten os que foron, anque creo que ligaron e todo.
  • Pola mañá un frío que pelaba, sobretodo os chicos que non se ducharon no container.
  • Fomos visitar a Santina a Covadonga e a cantar un canto de voda.Marimí e Eloi estaban de aniversario da voda: Moi romántico e emocionante, a todas nos brillaban as lágrimas nos ollos e nos fallaba a voz.Que bonito!
  • Paramos a comprar algo que nos se pode voltar cos cartos.
  • A partires daquí empeza a pesadez da viaxe de volta: comemos en Ribadeo, paramos en Mondoñedo e á casa.

Como tódalas viaxes unha vez que estamos aquí xa estou desexando embarcarme noutra, e coma en tódalas viaxes Houbo un pouco de todo:choros (un pouco de mamitis aguda e moito de emoción en Covadonga), risas, QUIQUIRICOS (xa temos dous o de ata 18 e o de máis de 18), pérdida de carteira (creo que non fai falta que diga quen), cotilleos (sempre me entero de todo anque non queirades, xa sabedes que teño un sexto sentido para eso), maravillosos mensajitos do puntas, algunha ten que comprar quitaesmaltes nada máis chegar a Moraña, quedou designada a proveedora de medicamentos, temos xefa de peluquería e axudantas, en Cangas de Onís ir á médica de urxencias é como ir a Lurdes, entras en silla de rodas e saes andando( SANTA IOVANKA DEL BUEN VER), xa sabemos quen vai a ser o que apareza no cartel do festival do ano que ven ,... Bueno non sei se se me olvida algo pero unha vez escrito esto doume conta de que me encanta ir de viaxe convosco .BIQUIÑOS.ANA ROSA.

10 comentarios:

Seixebra dijo...

Algunha cousa falta, por exemplo, o do modo automático en baile. Disto sabe o que vai ceder a súa imaxe para o próximo cartel de Seixebra e tamén a Villaverde, foi unha gracia que saíu á luz mentres bailabamos na cabaña dos vascos. Se é que...co modo automático activado ás veces ata saen as cousas, non como en Trasmonte, porque cando xa se leva uns aniños bailando unha peza, hai que saber prescindir do automático e adaparsé. En fin, verémolo o sábado das críticas construtivas.

Anónimo dijo...

De todas formas hay que decir que salvo el fallo de Trasmonte y un par de cosillas mas la actuacion no salio tan mal ,ademas de este tipo de cosas se sacan tablas en el escenario para ocasiones venideras.Enhorabuena a los pequeños que bailaron muy bien Y las voces de la cruzada que por fin salieron(sin dormirse).
Hago una propuesta de hacer una merienda despues de un ensayo con sidra y queso de cabrales para recrearme de todo lo que no pude tomar.
PD.VIVAN LAS MEDICOS ASTURIANAS.

Seixebra dijo...

a pesar da claustrofobia de algunha e do pudor do dos pantalóns curtos penso que a tiñamos que repetir mais amiudo.Persoalmente teño que reconocer que as perruqueiras son moi boas pero ese peiteado non foi feito para min. Quedame horribleee¡E para rematar quero darlle as gracias os que nos dedican o seu tempo para organizar todas estas viaxes.bks para ken os mereza.

Seixebra dijo...

ola¡Eu teño que decir que foi a mellor excursión que tibemos(a pesar de que foron meus pais)jaja. E sobre todo porque fun con 35€ e volvin con 47€. Asique Rosi, xa sabes ai qeu facer mais excursións e axi xa pago a excursión de fin de curso.jajaja.m888888888888 bkñsss

Murrucha dijo...

Menos mal que isto se vai animando. Tedes que comentar máis no resto das entradas raparig@s, polo menos así facedes que haxa máis ánimo á hora de administrar os contidos deste espazo e de escribir algo, porque confeso que se vos vexo animados eu tamén me animo a sacar un recunchiño para escribir aquí, así que continuade con este ritmo. É divertido.

Bicos dende o meu ronsel.

Anónimo dijo...

ESO,ESO. ESTO SE ESTA ANIMANDO,PERO AUN NO VEO NINGUNA FOTO.
POR CIERTO ME UNO A DAR LAS GRACIAS A LOS QUE TRABAJAN PARA QUE TODO ESTO SEA POSIBLE AUNQUE SEGURO QUE PODEMOS COLABORAR TODOS UN POCO MAS Y NO CARGAR DE TRABAJO A LOS DE SIEMPRE.
PD. COMO NARICES SE PONE EL NOMBRE DE QUIEN LO DICE

Murrucha dijo...

Non subín ningunha foto porque polas miñas mans aínda non pasou ningunha. Eu non teño, pero vai sendo hora de que intentemos facelo entre todos, que probando pronto se aprende. Na entrada anterior deixei instrucións de como subilas ao album de Picassa. Calquera dúbida consultádeme,anque isto é mellor explicalo de xeito presencial. Se podo e me pasan imaxes, esta fin de semana subo algunha.

perruqueira dijo...

Asturias patria querida...Asturias de mis amores....Vengo de subir al arbol,de aghatuñar por el..."Comidos y bebidos gordos y colorados" e a visita a zona vic cristal escribe...(calle de los bancos de mondoñedo)tamen foron alguns dos momentazos da viaxe.bicos panderetas.

Seixebra dijo...

Bueno, despois de escoitar en todos os ensaios "vistes o que escribíu Rosi no blog?" pois teremos que facer unha visita e xa que estamos deixar algunha pegada por aquí, non?? Ahí vai un aturuxo!!

Comezamos!!!

Excursión = espectacular.
Viaxe = ameno.
Comida = mmm...rico, rico!! (que croquetiñas e o churrasco)
Noite no "albergue" = divertida.

En resumo, as viaxes deste grupo = a marabilla, diversión e cotilleos(a que si rosi?)


Por último, agradecer estas viaxes á comisión de festas, upss!! Quería decir a Ángel e a Rosi, por facernos estes agasallos!!!


BiCcCcOoOoOsSsSsS seixebrunos!!!

Mariña & Eloi

Luitador dijo...

Boeno boeno boeno... saudos as persoas e os que non son tamén.Despois de ler os distintos comentarios e tal, e a crónica rosa de Ana Rosa (jajaja) dicir que tedes razón, si señor.(Eu me vuelvo loco con vosotros!!!) Estivo todo ben, dende a saida da "terra" pasando por Mondoñedo(eses curas...), o modo automático,un tio namorado do roca que pasou mais fame ke Josito no Bulli,(xD),as public relations(Fabero forever),o escanciamento de sidra vs Mahou Clasica+kalimotxo (unha nova forma de baile, modo semi etílico)e falar e falar e rirse moitooo,e ducharse cun frio de Kara..., a Vida de Brian e a chegada a "terra" de novo.En fin,eu creo que esta viaxe e una nova etapa "gloriosa" na ascension de Seixebra o "olimpo" da Galegudade con grandes momentos por non dicir exquisitos de baile,canto e interpretación asi como de saber estar...e unha marca maís nas nosas vidas(sentimental).En fin, como diria aquel: "estivo karalludo meu"
Pd:temblade,un novo bailarín esta o "caer" jajaja, dios teño ke falar mais que se non escribo e non paro. Saudos cordiais a tod@s por facer esto posible
Iván y Josito besitos en los huevitos ....jajajajajaja